Često postavljana pitanja

OPĆENITO

Koliko prtljage smijem ponijeti sa sobom?

Količina (težina) dozvoljene prtljage ovisi o planu puta te će vam biti navedena u samom planu puta koji primate na email adresu. Molimo vas da unaprijed navedete ako sa sobom želite ponijeti neke specifične komade.

U pravilu, za prtljagu putnika koja ne prelazi određenu težinu Prijevoznik neće naplatiti posebnu naknadu. Prtljagu koja prelazi težinu određenu ugovorom o prijevozu, odnosno veličinu koja prelazi dimenzije vrata prtljažnog prostora zrakoplova od 60 x 46 cm, Prijevoznik ima pravo odbiti prevesti zbog fizičke nemogućnosti utovara iste u zrakoplov ili zbog nemogućnosti prijevoza takve prtljage.

Moram li proći sigurnosnu provjeru?

Putnik je dužan osobno i sa svojom prtljagom podvrgnuti se carinskoj provjeri te na zahtjev nadležne carinske službe biti nazočan provjeri njegove prtljage.

Mogu li rezervirati sjedalo (kupiti kartu za let)?

Da. Nudimo mogućnost kupnje karte za jedno mjesto na privatnom letu, umjesto da morate rezervirati čitav avion za putovanje. No imajte na umu kako ova opcija ovisi o dostupnosti leta u odgovarajućem periodu, slobodnim mjestima na istome i sl.

Kasnim na let! Što napraviti?

U slučaju kašnjenja, kontaktirajte nas što je prije moguće. Mi smo obvezni obavijestiti sva nadležna tijela i dogovoriti sve potrebno kako bismo mogli poletjeti kada stignete.

Je li dozvoljeno tijekom leta koristiti tehničke uređaje?

Putnici smiju koristiti svoje osobne elektroničke uređaje (računalo, tablet ili mobitel) tijekom čitavog leta u tzv. flight ili airplane načinu rada. Prijevoznik ima pravo, u slučaju potrebe, zamoliti putnike da iste prestanu koristiti.

Dozvoljavate li ljubimce na letu?

Ljubimci su dobrodošli. Svaki ljubimac mora biti u odgovarajućem transporteru, vlasnik mora imati propisane isprave o zdravstvenom stanju životinje te cijepljenju, ulazne dozvole i ostalo prema propisima zemlje u koju ili preko koje se obavlja prijevoz. Životinje se ne prevoze kao dio prtljage.

Smijem li unijeti tekućine u kabinu?

U zrakoplov je dozvoljeno unijeti sve tekućine koje nisu eksplozivne, zapaljive ili na bilo koji drugi način opasne. 

Koliko ranije prije leta moram doći u zračnu luku?

U zračnu luku je potrebno doći minimalno 15 minuta prije vremena ukrcaja. Time ćete uštedjeti do 3 sata svog dana u usporedbi s komercijalnim letom. Uživajte u prednostima posebnih terminala za privatne letove i opustite se u jednom od VIP kutaka prije leta.

NAČINI PLAĆANJA

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Plaćanje poslovnih letova se obavlja uplatom na žiro račun. Ako zbog tehničkih razloga plaćanje na žiro račun nije moguće obaviti prije termina polijetanja, Jung Sky može, ali i ne mora, prihvatiti plaćanje kreditnom karticom. Za više informacija, ljubazno vas molimo da pročitate Opće uvjete poslovanja.

BOOKING

Kako rezervirati let?

Po zaprimanju upita, na vašu email adresu šaljemo ponudu u kojoj se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje. Kada zaprimimo uplatu, dostavit ćemo vam email s potvrdom uplate i rezervacije. Na ovoj internetskoj stranici možete naći Opće uvjete u kojima su sadržane sve stavke o našoj usluzi.

OSIGURANJE U SLUČAJU OTKAZIVANJA LETA

Koja su moja prava u slučaju da je let otkazan?

Jung Sky (Prijevoznik) nije odgovoran za štetu putniku u slučaju kada je let otkazan zbog izvanrednih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti ili izbjeći i pored poduzimanja svih razumnih mjera od strane Prijevoznika. U tom slučaju, Prijevoznik će putniku ponuditi drugi let prema njegovim potrebama ili mu vratiti uplaćenu cijenu prijevoza uz odbitak nužnih troškova odnosno naknade za obavljeni dio prijevoza. Za više informacija, ljubazno vas molimo da pročitate Opće uvjete poslovanja.

Što se događa u slučaju kašnjenja leta?

Jung Sky (Prijevoznik) je obvezan izvršiti prijevoz u ugovorenom roku. Prijevoznik može promijeniti vrijeme leta zbog razloga koji nije na njegovoj strani niti ga je Prijevoznik uzrokovao, ali je obvezan o svakoj promjeni vremena leta pravodobno i bez odgode obavijestiti putnika i po mogućnosti mu odmah ponuditi drugi termin leta, ako je to s obzirom na svrhu putovanja moguće. Putnik ni u kojem smislu nije dužan prihvatiti drugi termin leta, već može otkazati ugovor i ima pravo na povrat uplaćene cijene prijevoza.

Skrb o putniku u slučaju zakašnjenja prijevoznika

U slučaju očekivanog duljeg čekanja leta, Prijevoznik će putniku bez dodatne naknade pružiti skrb koja najmanje mora sadržavati obrok i piće te je količinski razmjerno s vremenom čekanja na let, zatim po potrebi hotelski smještaj te telefonski poziv ili mogućnost slanja elektroničke poruke.

Slijetanje na alternativnu destinaciju

Jung Sky (Prijevoznik) nije odgovoran za dodatne troškove koji mogu nastati zbog izvanrednih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti ili izbjeći i pored poduzimanja svih razumnih mjera.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Tko sve može imati pristup mojim podacima?

Jung Sky se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca te o njima prikuplja samo osnovne podatke koji su nužni za ispunjenje obveza. Jung Sky neće, bez prethodne dozvole, koristiti podatke o kupcima u marketinške svrhe. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Jung Sky odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Sigurnost online plaćanja karticama

Unos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 128-bitne enkripcije koju osigurava WSpay sustav za online autorizaciju kreditnih kartica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se preko PBZ carda korištenjem sustava WSpay za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Stranice na kojima se unose podaci o kreditnim karticama ne pamte unesene podatke niti se podaci o brojevima kreditnih kartica spremaju u baze podataka.